Moira Laheza razvija, proizvodi i prodaje visokovrijedne i zdravstveno sigurne prehrambene proizvode koji oduševljavaju tradicionalnim okusom, inovativnim rješenjima i privlačnim dizajnom.
Poštujući načela kvalitete i sigurnosti hrane, održavanjem i kontinuiranim poboljšanjima integriranog sustava upravljanja, poduzeće Moira Laheza u potpunosti nadzire realizaciju proizvoda te tako dokazuje da su sigurnost hrane i kvaliteta uz očuvanje okoliša uvijek na prvom mjestu.
Politika kvalitete i sigurnosti hrane se temelji na ispunjenju zakonskih propisa kao i zahtjeva i očekivanja naših kupaca.
Utvrđivanjem konteksta organizacije, definiranjem potreba i očekivanja zainteresiranih strana, procjenom rizika i prilika, primjenom novih tehnologija, kontrolirajući i upravljajući svim dijelovima proizvodno-distribucijskog procesa te stalnim informiranjem i educiranjem zaposlenika i potrošača, uspostavljanjem procesa trajnog poboljšanja upravljanja kvalitetom i sigurnošću hrane kroz mjere koje uključuju optimizaciju poslovnih procesa, te kontinuirani nadzor nad svim aktivnostima povezanim s kvalitetom i sigurnošću hrane, poboljšavamo sustav zdravstveno ispravnih, sigurnih i kvalitetnih proizvoda. Naši se zaposlenici kontinuirano educiraju i svjesni su važnosti sigurnosti hrane i kvalitete u poslovanju, te njeguju kulturu sigurnosti hrane u svim svojim postupcima.
Kvaliteta i učinkovitost našeg sustava podrazumijeva zajedničko zalaganje svih zaposlenika na svim razinama kojim zahtijevamo:
- poslovanje u skladu s definiranim ciljevima, ciljanim vrijednostima, rizicima i prilikama,
- poštivanje svih implementiranih sustava za kvalitetu i sigurnost hrane,
- kontinuiranu usmjerenost na kulturu sigurnosti hrane,
- prepoznavanje prilika za kontinuirano i trajno poboljšanje na svim razinama,
- očuvanje i razvoj ključnih znanja i vještina,
- jasnu i fleksibilnu raspodjelu odgovornosti i ovlasti,
- potpunu predanost zadovoljenju zahtjeva kupaca,
- neodgodivo i trajno otklanjanje uzroka nesukladnosti,
- održavanje i poboljšavanje komunikacije s dobavljačima, kupcima i zainteresiranim stranama u lancu hrane,
- kontinuirano prepoznavanje i implementiranje zahtjeva tržišta,
- praćenje i neprestano poboljšavanje rezultata svojih aktivnosti.